Interviu cu finaliştii: The Purple Dandies

Cu ce se mândreşte trupa voastră până în prezent?

Trupa noastră este formată de mai puţin de un an, perioadă în care am susţinut în jur de 12 concerte. Am participat la festivaluri şi evenimente cum ar fi Trofeul Club A, YouthFest 2013 unde am împărţit scena cu trupe precum Wilder, IntAct şi byron. În luna septembrie am participat la festivalul Imagine Romania unde ne-am clasat pe locul întâi, urmând să reprezentăm România anul viitor în Suedia.

Cum e să cânţi rock în România anului 2013? Cei din jur vă susţin?

Noi considerăm că rock-ul încă este ascultat şi apreciat în România, el fiind ţinut în viaţă de către trupe de tineri muzicieni pasionaţi. Suntem susţinuti de familie şi prieteni, începând a ne crea un public variat.

 Cum aţi aflat de concursul Rock Your High School?

Am aflat de concurs de la unul din organizatorii YouthFest.

Ce planuri aveţi pentru viitorul apropiat?

Planuim înregistrarea unui album, evoluţia în carieră şi în ştiinţa muzicală şi, de ce nu, să cântăm în deschidere la byron pe 30 noiembrie.

Acest articol a fost publicat în Interviuri 2013. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

